سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیمکارت TD-LTE ونیکس به همراه 100 گیگ سه ماهه

شرکت ونیکس شرایط جدیدی ایجاد کرده است که بر اساس آن متقاضیان می‌توانند بدون تهیه مودم‌های TD-LTE سیم کارت‌های نسل چهارم این مودم‌ها را بخرند. در واقع مشترکین علاوه بر خرید سیم کارت‌های ونیکس مورد نظر می‌توانند ار بسته‌های اینترنت نیز بهره مند شوند.

پیش از این متقاضیانی که قصد تهیه سیم کارت‌های نسل چهار ثابت TD-LTE را داشتند ابتدا باید مودم‌های مخصوص TD-LTE ونیکس را نیز به همراه آن خریداری می‌کردند اما در طرح جدید می‌توانند سیم‌کارت مختص مودم‌های اینترنت ثابت TD-LTE را به همراه بسته اینترنت اولیه، به صورت مجزا بدون نیاز به خرید مودم در زمان ثبت نام، تهیه کنند.

توجه داشته باشید این سیم کارت‌ها که در تمامی مودم‌های TD-LTE با قابلیت پشتیبانی از باند فرکانسی 3500 مگاهرتز قابل استفاده هستند و با استفاده از آن‌ها، مشترکان می‌توانند در تمامی استان‌ها از اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) ونیکس استفاده کنند .

از طرفی دیگر پوشش گسترده وسرعت بالاتر در مقایسه با سایر خدمات، امکان استفاده از بسته‌هایی با حجم‌های بالا و متنوع و هزینه مقرون به صرفه در مقایسه با سیم کارت‌های اینترنت همراه، از جمله مزایای این سیم‌کارت‌ها به شمار می‌روند.

نکته:امکان استفاده از سیم‌کارت‌ها در کلیه مودم‌های TD-LTE (با قابلیت پشتیبانی از باند فرکانسی 3500 مگاهرتز)، مانندمودم های TD-LTE ایرانسل،آسیاتک،لایزرو…

لطفا قبلا از خرید بررسی فرمایید منطقه شما تحت پوشش اینترنت ثابت( TD-LTE) باشد.

 

مناطق تحت پوشش دهی TD-LTE ایرانسل

فعال سازی رایگان

خرید از فروشگاه ام اس آی ایران